FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

For all the things that never died ...

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام خداوند بسیار بخشنده ی مهر گستر

میدونی چی برام جالبه؟
من اینجام ولی آرومم!
برام جالبه که تو این شهر خبری از دلتنگیای همیشگی نیست، آرامش داره این خونه انگار!
انگار هنوزم اینجایی، اونقد واضح که نبودت خیلی کم حس میشه!
نه فقط من، بقیه هم آروم ترن، انگار آرامشت از در و دیوار این خونه به وجود هممون تزریق میشه!
تو شهری که همیشه ازش فرار میکردم حالا آرومم !
و این خیلی عجیبه ! حتی از خوابی که دو شب پیش دیدم هم عجیب تر !

***************

حس می کنم دارم اون آرامش و سکوت و سفیدی و نور مطلق و تجربه می کنم  ^-^



 

۹۴/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
A3man ..

نظرات (۲)

سلام

یه فکری برای کاغذ و پس زمینه وبلاگتون دارم اگه خواستین یادم بندازین درستش کنم براتون :)


پاسخ:

سلام

ممنون :) 

سلام دوست عزیزم
وبت بسیار زیباست.
اگه وقت داری به حرفم گوش کن.
راستش من یه نویسنده و شاعر نوجوانم که متولد سال 80 تبریز هستم. تا به حال 27 اثر چاپ شده در روزنامه هایی همچون همشهری دارم.
راستش با مردم و مخاطبان حرف های نگفته ای در دل داشتم که آخر به این نتیجه رسیده که تمام نوشته هایم را در قالب وبلاگی به نام وصیت نامه به نمایش بگذارم.
اگر دو دقیقه ای وقت داری ب مطالبم تو وبلاگ توجه کن و نظر بده.
ممنون میشم نقد و انتقاد هم کنید.
حتمااا ها  یادتون نره. منتظرم.[گل]
پاسخ:

سلام

ممنون که به این وبلاگ سر زدین [گل]

ایشاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی