FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

دعا میکنم آدم شم

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

بسم الله

 

زمان امتحانه

همه دارن درس میخونن

آسمان دیوونه داره کتاب میخونه:/

به قول یه بنده خدایی، تا حالا شب امتحانی بودیم حالا شدیم صبح امتحانی!

 

دعا میکنم آدم شم بلکه یکمم درس بخونم :( 
 

۹۴/۰۳/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
A3man ..

نظرات (۴)

دست به دعاتون قویه مارو هم دعا کنید :دی
پاسخ:
شدیدا نیازمند دعای سبزتان هستیم :)
منم اومدم اینجا:|
پاسخ:
به به به به چشممان به جمالتان روشن! قدم بر زجاجیه چشمان بلاگنهادید اصلا! بسیار خوش تشریف آوردید ^-^
من هم دست به دعا هستم! با اجازتون... :/
پاسخ:
دعا میکنم دعاهاتون جواب بده :دی
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ مـــسیـــرا
باسلام.
لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!
 
عنوان مطلب:          فضایل ذکر صلوات
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=124
 
تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی