FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

محکمه

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی هیچ چیز، آن طور که باید باشد نیست !
حتی تو !
در این گاه و بی گاه ها، خودت از همه مجرم تری ...
باید که خودت را بازداشت کنی
محکمه تشکیل دهی
قاضی معین کنی
و خودت را به صلابه بکشی ...
تا محکوم شوی به انفرادی در ابدیت ...
آن گاه
شاید
ذره ای از جرمت بخشیده شود.
و تو
امیدوار شوی
به عطوفت قاضی ...

A3man

***************

انکار عشق؛
اقرار فضاحت آن دلیست
که چشم بر روشنی می بندد
و رو به روی بهار حصار می کارد
****
باید که دست به قبضه ی شمشیر برد
و حنجره ی بدی را فشرد ...

<<سلمان هراتی>>



 

۹۴/۰۵/۲۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
A3man ..

نظرات (۴)

سلام :| هنوزم مطلب جدید نذاشتین راستی دیماه فایل هایی ازین قالبتون که روی بلاگرنت بود از کار می افته لطفا هروقت وقت کردین کد قالبون رو بفرستین برام تا درستش کنم :)
پاسخ:
سلام
خودمم دلم برای نوشتن اینجا تنگ شده، ولی این مدت سرم به شدت شلوغ بود،ان شاء الله مینویسم به زودی.

ان شاء الله، تو ساینا میفرستم براتون
:) عالی بود
پاسخ:
ممنون:)
جالب وپرمغز
پاسخ:
متچکر 
لذت بردم:)
ممنون
پاسخ:
فدآتم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی