FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

و همانا او شنواست .. :)

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ

<<هو السمیع>>

حال خوب پر از آرامش ینی الان من
ینی نوشتن مطلب برا وبلاگم زیر بارون
ینی حس کردن دستی که برا دلگرمی دادن رو شونه هاته
ینی قفل شدن دوتا دست یخ زده
ینی سیب زرد و کلوچه فومن
ینی حسی که برات نزدیک ولی دور بود ..
ینی دو نفر دلتنگ یه نفر ..
ینی یه بارون که اول با یه گرد باد حسابی میزنتمونو چادر smith رو پاره میکنه و بعد با یه آرامش رو سرمون میباره ..
امروز ... امشب .. این ساعتای خوب فقط تو رو کم داشت که خدا از آسمون برامون فرستادت .. :)


A3man


 

۹۳/۱۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
A3man ..

نظرات (۲)

مخاطب حرفات
پاسخ:

o_O


تو که میدونی من برا کی مینوسیم :( 

حسش قشنگ بود.:)
ولی هنوزم تو کف مخاطبم آسمون
پاسخ:

و جات خیلی خخیلی خالی .. :(


مخاطب چی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی