FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

میبینی اشکمو ؟! :(

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ب.ظ

دلم تنگ شده برات
برا نگاه مهربونت برا گرمی دستات برای مهربونیات ..
دلم تنگ شده برا انگشتای خم شده ات .. برا موهای سفیدت ..
دلم تنگ شده برا شونه زدن موهات .. برا بوسیدن سرت .. برا بغل کردنت ..

مگه برا من گریه نمیکردی ؟
مگه همیشه هوامو نداشتی ؟!
پس چرا الان همه میبیننت جز من ؟!
چرا با همه حرف میزنی جز من ؟!

دلم آشوبه .. دلم گرفته .. دلم خسته است ..
نبودنت همیشه تازه است .. هر لحظه که یادم بیاد نیستی چشام پر اشک میشه و گلوم پر بغض ..

چرا .. خدایا چرا .. دلم تنگ شده براش ..
خدایا .. این منو دلم .. دلم هوایی شده ..
خودت به دادش برس ..


 

۹۳/۰۷/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات (۳)

خدایا همرو ب عشقشون برسون......
پاسخ:

 هر کی هر چی خیرشه..

عشق من خدا و همه ی مخلوقاتشه، مخاطب متنای عاشقانه ام مادربزرگم که فوت شدن هستن و رفقام.

گوش کن !!

 

صداى نفس هاى پاییز می آید...

 

نگرانى هایت را از برگ هاى درختان آویزان کن ،

 

چند روز دیگر می ریزند

منم بعضی وقتا دلم براش تنگ میشه
بعضی وقتا که نه همیشه ولی بعضی وقتا خیلی
پاسخ:

خیلی بده که دلت تنگ بشه ولی هیچ جوری نتونی بهش نزدیک بشی .. 


گاهی یعنی همیشه .. یعنی همین حالا .. 


فقط همینکه میدونم آرومه و راحت دلیل دووم آوردنمه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی