FIRST SKY

میجویمش، با من باش ...

میجویمش، با من باش ...

FIRST SKY

وقت آن امد که من سوگندها را بشکنم
بندها را بر درانم پندها را بشکنم
چرخ بد پیوند را من برگشایم بند بند
همچو شمشیر اجل پیوندها را بشکنم
پنبه ای از لاابالی در دو گوش دل نهم
پند نپذیرم ز صبر و بندها را بشکنم
مهر برگیرم ز قفل و در شکر خانه روم
تا ز شاخی زان شکر این قندها را بشکنم

تا به کی از چند و چون ؟ آخر ز عشقم شرم باد !
کی ز چونی برتر آیم چندها را بشکنم ؟

آخرین مطالب
نویسندگان

هوای دلم بارونیه .. :(

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ب.ظ

حال آدم که دست خودش نیست؛

عکسی می بیند، ترانه ای می شنود، خطی می خواند، اصلا هیچی هم نشده، یکهو دلش ریش می شود .. 

حالا بیا وُ درستش کن ..

آدمِ دلگیر منطق سرش نمی شود  !

برای آن ها که رفته اند، آن ها که نیستند؛

می گرید، دلتنگ می شود، حتی برای آنها که هنوز نیامده اند ..


دل که بلرزد، دیگر هیچ چیز سرِ جای درستش نیست ..


این وقت ها انگار، کنار خیابانی پر تردد ایستاده ای، تا مجال عبور پیدا کنی ..

هم صبوری می خواهد، هم آرامش، که هیچکدام نیست ..


آدم تصادف می کند، با یک اتوبوس خاطره های مست ..





(نویسنده متن، ناشناس)




#تو هر شهر دنیا که بارون میاد، خیابونی گم میشه تو بغض و درد

   تو بارون مگه میشه عاشق نشد، تو بارون مگه میشه گریه نکرد .. ؟!





۹۳/۰۶/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
A3man ..

بغض

نظرات (۲)

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۷ باران (همیشگی ها)
آدم دلگیر که منطق سرش نمیشود آسمانم:)
فقط دلش گریه میخواهد و بس
پاسخ:
بارآااان ... :( 
سلام...
خیلی قشنگ مینویسی دوست دارم منم اینوری بنویسم ولی انشام اصلن خوب نیس همه میگن خوبه ولی خودم قبولش ندارم...
آدم میخونه حس میکنه یکی هست که حرف دلشو بزنه...
هوای دل منم از وقتی داییم رفته عجیب بارونیه...
خیلی این اهنگرو دوست دارمش همینی که نوشتیش اینجا...
دوست دارم به احترام نوشته های قشنگت چند لحظه عمیق سکوت کنم و حس بگیرم...
اگر اجازه بدی لینکت کنم...
پاسخ:

سلام


احساس قشنگتو خیلی خوب حس میکنم  .. :-*

مطمئنم که میتونی بنویسی، خیلی بهتر از خیلیا عزیزم

حتی بهتر از نویسنده ی این متن، کار من نیست، نویسنده اش ناشناسه :)



نیازی نیست انشا بنویسی .. قلمتو بگیر دستت و هرچی که هست بنویس ..



منم دلم خیلی وقته بارونیه ... از یه سال و نیم پیش .. از وقتی مادرجونم رفت .. :(





با علاقه و خوشحالی لینک شدی :) :-*